RSS
Container Icon

Tension...dan bosannya..jom jalan-jalan lagi

Beraksi di Pantai Balok...terjumpa siput...olok2 hisap rokok dgn siput



Pose berlatar belakang panaroma Pantai Balok





Entah apa-apa tarian kat Pantai Cerating







kat atas tu foto-fotoku masa bercuti.Dalam satu hari aku pergi 3 tempat..kira-kira pakej cuti 3 dalam 1 la ye.Kali ini aku nak kongsi pengalaman bercuti di negeri Pahang,terutamanya ketika cuti kat Cherating, Pantai Balok dan Teluk Cempedak...kat Teluk Cempedak lagi best kerana masa nak ambil foto-foto keindahan alam fauna dan flora,maka ada saat tu aku shoot la kat spesis monyet..mula2 si monyet ni suka orang ambil fotonya...tapi apabila guna flash ia terkejut lalu terus menerkam kat aku nak ambil kamera aku punya..apa lagi terkejut beruklah aku..lantas terus pecut seperti cerita arnab dgn kura2.









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan