RSS
Container Icon

Rumah Impian..Rumahku Syurgaku

Apabila aku membelek majalah Anjung Seri,Impiana dan Laman teringin aku mempunyai rumah sendiri...ada plak landskap menghiasi laman rumahku...tanggal 2008 aku telah membeli sebidang tanah di negeri cik siti wan kembang.Setahun kemudian,iaitu pada akhir bln 6 2009 aku mencari pemaju perumahan...cari punya cari berkenanlah aku dgn NILAM PRIMA tp skrg dah bankrap..nasib baik x sempat buat prjanjian..kalau tak trbengkalailah rmh impian aku..pada bln 10 aku dpt pemaju lain iaitu wield construction..slps tu brmula lah episod pembinaan rumah impianku..(lihat plan rumah impian aku kat atas )proses pembinaan brmula dlm awal bln 9 thn 2009 tp trgendela lbh krg 3 bln plak kerana msim tngkujuh kat pantai timur..hjg bln 2 thn 2010 barulah proses pembinaan dilakukan semula...tapi pembinaan rumahku mula perlahan apabila masuk bln 6 tahun 2010 kerana negara menghadapi sedikit ujian ekonomi..kata pemaju claim dgn kerajaan lambat dpt duit jd lambatlah rumahku siap...akhirnya bln 10 tahun 2010 rumahku siap seperti gambar berwarna spt kat atas.Siap aku cat dgn warna unggu lagi..warna kegemaranku..aik kat dpn tu kereta hijau siapa ye..oh keta ku sendiri..hehe..kalau orang nk tahu prkmbgn rumah impianku sabar-sabarlah menunggu ye...aku tak smpt lg nk shoot gmbr trbaru rumahku yg dah ada pintu pagar yg tlh ku upah org buat dan pasang pd bln 3 2011...tunggu yeee



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan