RSS
Container Icon

Apabila kita dihargai, rasanya...

Salam.Rasa lama saya tak kemas kini blog saya.Kali ini saya nak sembang-sembang dgn pembaca blog saya tentang perasaan apabila setiap kerja buat kita telah dihargai oleh orang lain.Rasanya camna yek..bg saya..rasa satu kepuasan tak trhingga apabila kerjaya kita dan apa yg kita buat mndpt penghargaan...kmdn penghargaan itu pula disusuli dgn pemberian laptop...apa lagi hati bertambah gembiralah..tp jgn lupa ye..jika orang memberi kita kena ucpkan terima kasih (pesan arwah orang tua ku dulu masa aku budak2 dulu) Apatah lagi penghargaan dan pemberian hadiah itu dilakukan orang pertama yang mempunyai kuasa eksekutif di negeri Terengganu, iaitu Y.A.B Menteri Besar Terenggau Dato'Seri Hj Ahmad bin Said. Terima kasih la ye Tok Mad...terima kasih daun keladi kalau ada bolehlah beri lagi..saya sedia menerima lagi.hehe...aik melampaunya...saja je nak memanjang ayat dlm blog ni...apapun aku bersyukur dengan pemberian dan penghargaan itu.Moga Allah juga memberkati kerjaku dan dilimpahkan dgn rezeki yang mencurah-curah..juga untuk pembaca blogku di luar sana,moga kalian juga bertambah rezeki.Amin.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan